Yorma kendini..

Kibrit çöpü kadar ışık saçmayan insanların ; -Kendilerini olimpiyat meşalesi gibi , Görmelerine hayranım...!
Reklam
İstemeden varım ve istemeden öleceğim. Olduğum şeyle olmadığım şey arasında, hayal ettiğim şeyle hayatın beni yaptığı şey arasında bir boşluğum”  Fernando Pessoa
Hepimizin aşağılık bir yanı vardır. Her birimiz yanımızda bir suç veya ruhumuzun yapmamızı istediği suçu işliyoruz. Fernando pessoa
İyi kötü bir işim, bir kaç sevdiğim, birazda sevenim var. Muazzam şey zaten sevilmek. Gül reçeli kadar güzel.... Muazzamadam.... Alıntı
Bir baltaya sap olamadın dediler... Tüm baltaların hamili kart yakinimdir yazan akrabaları vardı.... Bana sadece saplar kaldı......
Reklam