Yorma kendini..

Çok sevmeyeceksin o zaman....

Gönül ️

@Meftunbirgenc
·
"Birini çok sevince gitmesin istiyorsun. Çok sevince gidiyor."♡
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bu aralar inşaat alanı gibi darmadağın ruh halim... Mutluluğu paylaşmak istemiyorlar... Bencillikten i. Yoksa kendilerinde gördükleri mutsuzluğamı alışmışlar.... Neden hep gülümsediğimi anlamışlar sonunda... İçim hep yağmur.. Taklit ettiğim mutluluk gerçeği kadar sahte..... Artık yazamıyorum ya sana. Konuşup Anlatamıyorum ya... İçimde bir rüzgar, kış gelmiş üşüyor içimdeki çocuk... Anlatacak kimsem yokya senden başka.. Gittinya öğle acımasız.. Yargısız.... Cellatı oldun. Güller açar mı artık... Yine eski şarkıları hatırlayıp içerliyorum... youtu.be/PqZ6qcFxO4w
duvardan...
Herşey çok güzel olacak... Belki buğün değil, ama elbet bir gün... İnanırsan, yersen yani😔
Umut etmekten ne zaman vazgeçer insan? Kaybettiğinin gelmesini ne kadar bekler....
Kaldırımlarda yağmur kokusu. Ben sana mecburum, Sen "yoksun"