Yorma kendini..

Varlığımız iki yokluk arasındadır Çevrendekilerde hiçdir sen de bir hiçsin Fakat bu aşk, sözden de dışarıdır halden de İster şeriat müftüsü ol ister şehir vaizi Aşk mahkemesine gelindi mi, dilsiz kesilir Ömer Hayyam
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Soğuğunda sarıldığım, sıcak paltonun rahatındasın. Bir sigara dumanında hava. Rahatına düşkün galatanın taş sokakları, Gerinip gevşemiş, kış güneşinde. Seninle sıcak çay içme havasında... Yanımdaymışcasına mutlu bir rüzgar gezinmekte.... Aiss
Hıçkıra hıçkıra ağlıyor her kahkaham... Aiss
Şimdi bana kaybolan yıllarımı verseler...
Dönüşü yok beraberce karar verdik ayrılmaya Alışmalı arkadaşça yolları ayırmaya Şimdi artık gözyaşları gereksiz akmamalı Alışmalı kendi yaramızı kendimiz sarmaya Şimdi artık kelimeler yetersiz anlamı yok Yitirmişiz anılarla beraber faydası yok Gel bunları bırakalım artık bir tarafa Gerçeği görmeliyiz dostum başka çaresi yok Şimdi bana kaybolan yıllarımı verseler Şimdi bana seninle bir omur vaad etseler Şimdi bana yeniden istermisin deseler Tek bir söz bile söylemeye hakkım yok.