Yorma kendini..

Bir buhrandı yaşadığım, geldi geçti... Yine gelsen, yine yaşarım... Yine gidersin.. Yine geçer.... Aiss
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sen yoksun Boşuna yağıyor kar Birlikte üşümeyeceğiz ki... Ellerin ellerimi ısıtmayacak....
en sevdiğim söz bu.... birde Ahmet kayanın bir şarkısı vardı...
Yaşadığın kadar yakınsın sonuna; ne kadar yaşarsan yaşa, Sevdiğin kadardır ömrün..
Ama ben en çok her şeyi En kısa zamanda sana söyledim... Yalnız sana. Özdemir Asaf
Gülümseyip, devam etmeli hayata. Üzülünce Ağlayacaksın, mutlu olunca güleceksin. Sonra bir bakmışsın ölüm gelmiş kapına, güle güle deyip gideceksin.... Olmaz mı? Olur mu? Yaşayıp göreceksin... Aiss