Yorma kendini..

Sen beni sevmekten gidince ben bana borçlu kaldım Ya sen bana fazla geldin ya ben sana az kaldım Aşk yasaklandı artık halka açık yerlerde El tutmak yol açıyor diye hesapsız Susmalara kaldırdık tüm tutuşmaları Yasak kelime oyunu yapmak Yalan söylemek mecburi ve serbest ayyuka çıkmak Artık yağmur sonraları toprak kokmak yok Tomurcuklanmak günah Ve bir insan gözü yüzünden 100 gün ardarda uyumamak Kimse ölmesin diye Kimsenin aklında her sevdalı verdiği sözü geri alacak Güneşi ayı ve hatta hiç bir tabiat olayı Şahit gösterilmeyecek hiç bir sevdaya Ne deniyorsa onu atacak kalp Ve süresi24 saate çıkarılacak meskun mahallerde ağlamanın Sen sesini alıp gidince ben burda dilsiz kaldım Ya sen bana fazla geldin Ya ben sana az kaldım Yılmaz erdoğan
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Kırılınca, daha çok kırmak için bu çaba neden. Zaten kırmışsın, zaten gitmişim senden. Neden hala bu eziyet, bu kin bu nefret. Alıntı
Kilidi kuvvetli kapılardan girilen bir evde, Kendine çeki düzen veren Yarım yüzyıllık bir serseri. Usta kılığında bir cambaz Ne dediğini bilir de bazen Ne yaptığını hatırlamaz. Patavat işinde bir mühendis Ağzından çıkandan Dimağı habersiz. Ya kafiyelere kurban eder kendini, Ya da hep kafası karışık Kendisiyle ilgili. Keşke gelsen… Her neredeysen…. İtimat sektöründe yaralı Ceylanlardan oluşan bir tabiat alanı Sanat ki tabiatın arta kalanı. Yalnızlığıma perdedir futbol tivi Ve ekranlardaki çığlık sistemi İçerde kimse yok Bakma sen Habertürk, Açık oturum, Bir kulağımda memleket sesleri. Senin gözlerindeki merak Ve biraz da hayranlık belki… Keşke gelsen… Her neredeysen…. Açık konuşalım ki meram Kendine gelsin akşamları Ne yaparsa yapsın dışarda
Dilerim Tanrı'dan gülmesin yüzün Gönlüne eş olsun dert ile hüzün Huzura ermesin benliğin, özün Özleyen, arayan, soran olmasın
mayınlı bir gülümsemeyle senin karasularında olmak üstünde ilkbahar bir entari; sanki yeniden eski bir öyküye başlamak.. Yine üzmeyi başarıyorsun beni... Düşmanın olsam, bu kadar savaşmazdın benimle...