Yorma kendini..

 Bu yangın geceler, bu intihar. Gidersen paramparça yüreğimde ağıtlar! Bu dolunay gecenin göğsünü yarar. Benim göğsümde de sana geniş bir yer var. Yılmaz odabaşı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
sevemez herkes bir orman olmak gerekir sevmek için bak ki dünya çöllerin...
yağmur değil, sanki efkâr yağıyor kente… Yağıyor ömrüme, senin yerine!
Gidersin; işte rezil bir an’dır bu; yazdıkça silinen sözcükler gibidir hayat. Gidersin; bir hazin dramdır bu! Y. Odabaşı
Yine Kahrolası uykusuz bir gece.... Tüm günler ve geceler gibi, seni düşünüyorum. Yine kahredici küfürler, sövgüler, öfke nöbetleri. Kırgınım....... Şiirler yetmiyor, yağmur, ıslak, soğuk, nefret edememek.... Tekrar okuyorum, tekrar ve tekrar....