Bir kitabı beğenmek ya da beğenmemek gibi hakları vardır insanların. Lütfen fikirlerime ya da eleştirilerime yorum yaparken fikirlerimi belirtme hakkıma saygı gösterin.
Saygılarımla
Belli bir yasin uzerindekilerin hatirladigi, bizim ise filmlerden ve romanlardan hatırladığımiz eski Istanbul'a götürüyor Selim İLERİ bizi. Okuması keyifli bir yazar.