Sema

Sema
@Akis__
Dijital not defteri
Eğer özimgemizi düzgün biçimde oluşturursak sevip değer vereceğimiz bir benliğimiz olur. Enerjimiz içimize döner. İlgimizin odağı kendimiz oluruz. Kaçınılmaz biçimde yalnız kaldığımız ya da takdir edilmediğimiz anlarda bu benliğimize çekilip kendimizi rahatlatırız. Şüpheye düştüğümüz ya da depresif hissettiğimiz zamanlarda özsevgimiz bizi yükseltir, kendimizi değerli hissetmemizi sağlar
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Aşırı narsistler geçmişinde ya terk edilmiştir ya da çocukken fazla üzerine düşülmüştür. Sonuçta geri çekilecekleri bir benlikleri, özdeğerlerinin bir temeli olmaz ve ancak başkalarından görecekleri ilgiyle kendilerini canlı ve değerli hissedebilirler.
Kendilerini ayırıp bugünün dünyasındaki narsistleri kınayan ahlakçılar genellikle en büyük narsistlerdir çünkü birilerini suçlayıp vaaz verirken kendi seslerini duymaktan hoşlanırlar
Durmadan kendi içinize çekilirsiniz, sosyal etkileşimin yüzeyinde dolaşırsınız ama gerçekten ilgi duyamazsınız. Kalabalıkların arasında bile temelde yalnız olursunuz. İnsanların işlevi özgüvensizliklerinizle bağ kurmak değil, onları dinginleştirmektir.
Yaralı bir kişiye nasıl hissettiğini sormam... Ben yaralı kişi olurum. -Walt Whitman