Aslında Elizabeth Hoyt favori yazarlarımdan değildir ama tarihi bataklık içinde kaldığım için bu seriye bodoslama daldım.Çok karışık okudum üstelik.4,3,5,2,1 ve 6 şeklinde gittim.Karakterler farklı olsa bile bence ilk kitaptan başlanması lazım.Bu arada seri cok güzel.Yazarımızın karakterlerinin kusurlu olması bizi daha normal hissettiriyor.Ne kadınlar muhteşem güzel ne de erkekler müthiş yakışıklı ama seven gözlerin dilinden okuduğumuz için kelimeler karakterlerin yanında yetersiz kalıyor.Seri 8.kitaba kadar basılmış devamı gelecek mi hiç bilmiyorum.Malum Pegasus yayınları.Şahsen 10.kitabı aşırı merak ediyorum.