Bence Her Ne Kadar Fandomu Biraz Toxiclik İçerse De,Bence Animenin Ve Mangasının Güzel Olduğunu Düşünüyorum,Evet Bir Süreliğine Bazı Olaylar Tekrarladığı İçin Sıkıcı Gelebiliyor Ama Yine De Güzel Bir Mangaydı.
Bence Güzel Bir Kitaptı Fakat Sonlarına Doğru Biraz Sıkılmaya Başlamıştım O Yüzden 8 Puan Verdim.Ama Eğer Cidden Sherlock Holmes vb. Kitapları Okumayı seviyorsanız,Bence Tam Sizlik bir Kitap Olduğunu Düşünüyorum