Albay gece

Albay gece
@AlbayGece
Uzun bi aradan sonra dönüşşş
"Ki sen bu isen, özür dilerim. Bilmeden sevdim..." ~ Franz Kafka
Reklam
"Kendisini hazine sanıyordu bende onu gömmeyi tercih ettim" ~Albay Gece
"Madem beni sevmiyordun o zaman neden her sana baktığımda gözlerinle karşılaşıyordum,saten en mahveden tarafıda buydu seni sevmiyorum derken bile ümit veriyordu" ~Albay Gece
"Kendimi o kadar kaybetmiş o kadar kaybolmuş hissediyordum ki Neredeyim, nasılım farkında bile değildim galiba düşünmek sadece ruhuma işkence ediyordu bunlarla arama bir süre perde çekmeye karar verdim" ~Albay Gece
"Hasret;özlenenden uzak mı kalmaktır, Özlenen yakındayken Hasret duyulmazmı?" ~Albay Gece
Reklam