" __Ne Ali'yim ne İsa, ne Ebubekir ne Musa..
....Ne Evliya ne de Peygamberim.. Haşaa!!
__Yolum İnsanlık yolu, Bilirim bu yol yılanlarla dolu..
....Sözüm laftan anlayana, Kelamım yok ki cahil olana!
__Bilirim İnsan çiğ süt emmiştir, Bilirim İnsanın en makbûlü Yiğit'tir..
....Bakmam İnsanın rengine, diline, fikrine, Bakarım İnsanın gerçek niyetine!
__Sormam İnsanın Irkını, İnancını, Mezhebini...
....Saklarım İnsanın Zaafını, Sırrını, Eksiğini!
__İnanmam İnsanın Yalancısı, Lafgüzarı, Döneğine,
....Güvenirim İnsanın Edeplisi, Mert’i Ve Asiline!
__Kaçarım İnsanın arsızından, hırsızından, utanmazından;
...Korkarım İnsanın Yüzsüzü, Açgözlüsü, Fesatın'dan!
__Kızarım İnsanın Cahili, Yalancısı Ve Kibirlisine;
....Yanarım İnsanın Güçsüz'ü, Öksüz'ü Ve Kimsesizi'ne!
__Abdal'a Eziyet Etmem, Düşküne Dil Uzatmam Asla Ve Kat'a!
....Haddimi bilir, Hadsize de Had Bildiririm Evel Allah!!
.......Diyeceğim Şu ki;
_Canım Kurban Her Cana, Her
Cana Yoldaş Olana!""
#FeritYüksek