NE ALİ'YİM NE DE, İSA!
" __Ne Ali'yim ne İsa, Ne Ebubekir Ne Musa..
....Ne Evliya Ne de Peygamberim.. Haşaa!!
__Yolum İnsanlık yolu, Bilirim Bu Yol Yılanlarla Dolu..
....Sözüm Laftan Anlayana, Kelamım Yok ki Cahil Olana!
__Bilirim İnsan Çiğ Süt Emmiştir, Bilirim İnsanın En Makbûlü Yiğit'tir..
....Bakmam İnsanın Rengine, Diline, Fikrine Bakarım İnsanın Halis Niyetine!
__Sormam İnsanın Irkını, İnancını, Mezhebini...
....Saklarım İnsanın Zaafını, Sırrını, Eksiğini!
__İnanmam İnsanın Yalancı'sı, Lafgüzar'ı, Döneğine,
....Güvenirim İnsanın Edeplisi, Mert’i Ve Asili'ne!
__Kaçarım İnsanın Arsız'ından, Hırsız'ından, Utanmaz'ından;
...Korkarım İnsanın Yüzsüz'ü, Açgözlü'sü, Fesatın'dan!
__Kızarım İnsanın Cahili, Yalancısı Ve Kibirlisine;
....Yanarım İnsanın Güçsüz'ü, Öksüz'ü Ve Kimsesizi'ne!
__Abdal'a Eziyet Etmem, Düşküne Dil Uzatmam Asla Ve Kat'a!
....Haddimi Bilir Hadsiz'e de, Had Bildiririm EvelAllah!!
.......Yani Demek İsterim ki;
_Canım Kurban Her Cana, Her
Cana Yoldaş Olana!""
#FeritYüksek