" Her Gülen Neşe Ve Mutluluktan Gülmez'ki Efendi!
Bazen Gülmek, Rezil-û Rüsva Etmek İçindir;
Derdi,
Acıyı,
Kederi..!!!
●●●
Her Seven, Kavuşabilmek İçin Sevmez Efendi!
Çoğu Kez Anlamak İçin Sever;
Acıyı,
Hasreti,
Terkedilmeyi..!!!
●●●
Her Giden Sevmediği İçin Gitmez Efendi!
Bazen Zorunda Kaldığı İçin Terkeder...;
Anayı,
Kardaşı,
Dostu,
Sevdiceğini...!!!
●●●
Her Ölen Mezara Gömülmez ki Efendi!
Kimileri Bazen Diri Diri Gömülür;
Belki Kalpte,
Belki Fikirde,
Belki Hasret'te,
Belki de İhanet'te..!!"
#FeritYüksekORTAYAKARIŞIK
"Biz, Cam Kırıkları Üzerinde Yalınayak, Yürümüş İnsanlarız Beyim!
......Bizimle Değil Düşman Olmak, Küskün Olmak Bile Harcı Değildir, Hiçbir Yüreğin!"'✌️
#FeritYüksek