Ali

Ali
@Ali_1907
Yaşamda dindar ; Ölümde itaatkar.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu dünyadaki en zor şey, kendi kendine sadık kalmaktır.
Eskiden fakirdik kapımız açık uyurduk. Şimdi ise kapımız da nöbetçiler var. Kapılarını kilitlemelerini gerektirecek bir şeyleri olmayan insanlar ne mutludurlar, değil mi?
Hayatında bir Cennet veya Cehennem yaratmak için kesinlikle özgürsün!
Eski yıllar sanki takvimden değil de kalbimizin bir köşesinden geçti.....