Karanlığın Melodisi

Acılara yürüyor korkmuyorum arada bir kalbini yokluyorum.
Reklam
Seni bağırabilsem seni, Dipsiz kuyulara, Akan yıldıza, Bir kibrit çöpüne varana, Okyanusun en ıssız dalgasına, Düşmüş bir kibrit çöpüne. Yitirmiş tılsımı ilk sevmelerin, Yitirmiş öpücükleri, Payı yok, apansız inen akşamdan, Bir kadeh, bir cıgara dalıp gidene, Seni, anlatabilsem seni... Yokluğun, Cehennemin öbür adıdır Üşüyorum, kapama gözlerini...
acı bazen cehennem gibidir sana bişey olmasın o gulen yüzün hiç solmasın bu sana belki son yazim ölürüm bitrim ozledinmi ayıp sorması
Reklam