Yaşadığı anı laiğiyle tadını çıkaranlar gercektende bu dünyada yaşayanlardır . Geriye kalan insanlar ya seyirci yada zararda olanlardır , bunlarda bu dünyada sadece nefes alanlardır . Lütfen her saniyesinin tadını çıkarın dönüp arkanıza baktığınızda tebessüm ettiğiniz bir anınız olsun…..:(((