Zira başyapıtlar tek ve yalnız doğumlar değildir;onlar yıllarca ortaklaşa düşünmenin, topluluklarla birlikte düşünmenin sonucudur, o tek sesin ardında tüm kitlenin yaşantıları vardır.
Çünkü kadın doğruyu söylemeye başlarsa aynadaki suret ufalır, yaşamın içindeki yeri daralırdı.Günde en az üç öğün kendisini en az iki katı büyüklükte görmezse nasıl hüküm verir, nasıl uygarlaştırır yerlileri?Nasıl koyar kanunları, nasıl yazar kitapları?