yorgunn

yorgunn
@Aliyorgun
Hayvanları severim insanları? B E Ş İ K T A Ş
Susuyorsam bir bildiğimden değil kimseyle yüz göz olmaya gerek yok.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Beni kimse sevmesin Gerçekten sevgi falan zerre gözümde yok. Saygısızlık yapılmasın, en kötü durumda bile dürüst davranılsın yeter cidden bak. Sevgi falan geçtim oraları ben artık kimse hakkında yanılmak istemiyorum. O yüzden de kimseye güvenemiyorum zaten.
Kurt öleceğini bilse de ite köpeğe el açmaz.
Seveceksen olgun ama ruhu çocuk olanı seveceksin.