Bugün sebepsiz yere bi mutluydum ya.
Derste sırıtıp durmaktan yanaklarım ağrıdı.
Hayır kimseye de çaktırmamaya çalışıyorum sırıttığımı, neden sırıtıyorum onu da bilsem.
Dokunsalar kahkaha atacaktım yani zor tuttum kendimi 🤣🤣
İç sesimin gıdıklama yeteneği var bunu fark ettim...😌