Bazen bakışlar yakar, kelimeler yerine,
Bakışlar acıtır
Bakışlar konuşur.
İnsan kötü bakaçaksa bakmasın, şu kalbi yakmasın.
Kötü konuşacakzsa susmasını bilsin şu insan.
Ben sorunlu değilim de
Bana sorunlu gözüyle bakanlardan şüphelenmiyor da değilim yani...
Sen ne olursan ol, karşıdaki seni nasıl görüyorsa öyle olmuş olursun.
Dimi ama bakış açısı cidden önemli.
Neyse kendimi teselli ediyom işte.
Geçicek... Bu da geçicek...😑😐👍🏻😌