Geceler bizimdir kimsesiz bizlerdir geceler karanlığında kendini arayan bilakis belkide umudu arayandır hep umut olmuştur hayaller oysa birer birer hayalleri gerçek sanıp kendi dünyasında kaybolandır intiharlar çözüm olsaydı şayet ölüm bir ödül olurdu hakkı hakkın sahibinden kim bilebilir ki yine de can tatlı dersin hayatına hayalini koca yalnızlığına sarılır gölgen dost insana duygusuz kalır bedenler ..