-Her Erkek, Fazla Sevmenin Bedelini Yalnızlıkla Öder.. -
- Yalnızlık, gece ayazında sabaha kadar beklemek gibidir.
- Isınmak için güneşin doğmasını beklersin ama o güneş hiçbir zaman doğmaz ..
Herkes terk etti gitti beni …
Olgunlaşmamış, korkak biriyle de yol yürümezdi zaten sen doğrularla hareket eder ama karşındakine doğrusunu ifade etmeye çalışırken o bahenesiyle yürümemesi için elinden geleni yapar ve o yoldan devam eder..