Alonity

Alonity
@Alonity
Yok ki içimde bi' duygu
Yalnızlık bi noktadan sonra yapayalnızlığa dönüşüyor. Çıldırmak istemiyorum.
Duygu ve Düşünce
Reklam
Yalnızlık o'ndan önce çok güzeldi şimdi çekilmiyor.
Duygu ve Düşünce
Gece yarıları herkes uyurken tek başıma dolaşıyorum bu koca yurtta. Aylardır, uyuyamıyorum.
İnsan ve Hayat
Sakinleştim, yok olmaz bidaha. Böyle resmine bakıp oradan severim.
Müzik
Birileri konuşur *hep* O birileri de yolunda...
Müzik
Reklam