Yağız Alp

Yağız Alp
@Alp10
imam Hatip Mezunu
Balıkesir
Balıkesir, 12 Ekim
41 okur puanı
Eylül 2020 tarihinde katıldı
Sözlerin de, içinin boşaldığı zamanlardayım... Havaya savurduğum harfleri toplamaya çalışıyorum. Yakaladıklarımdan kurduğum cümleler yetersiz, Eksik ve sensiz kalıyor...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kalp, bir kalbi sevdiğinde göz ayıpları görmez.
Öğretmenler gününüz kutlu olsun...
Ruhlarimizin biryerlerde bulustuguna, düslerimizin biryerde kesistigine inanmak istiyorum sevgili....GÜNAYDINNN
"Kadın neden söylemedin diye sordu? Adam daha az aşık olsam söylerdim dedi."