Öyle uzaktım ki kendimden...
Sana yazmayı düşündüm sonra vazgeçtim.
Cünkü seni değil tenini özlediğimi hissetim o an.
Seni bütünüyle her şeyinle hissettiğim anda yazmalıydım.
Caresizken sana muhtaçken değil seninle dopdoluyken yazmaliydim.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ikimizde kendi gurbetimizde yaşıyorduk oysa..
Ne yapsak ne etsek kendimizi özlüyorduk.
Yaşadığımız acı hayatlarımız gibi gercekdışıydi ama acıydı sonuçta.