Emir63

Emir63
@Alpaya63
Ş.urfa
URFA, 20 Kasım
9 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Dediler ki yaşından daha olgunsun evt dedim çünkü büýüklük hep bende kaldı...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bugün eline geçen aşkı harcıyorsun ya beni unutabildin mi bari?
Bazı şeyler nasiptir bir bardak çay söylersin nasibin varsa içersin.
Aslında ben seni olduğun gibi kabul ederdim de; “Sen Olmamışsın.” sıkıntı orada...
Bugün eline geçen aşkı harcıyorsun ya beni unutabildin mi bari?