Adıdeğmez

Adıdeğmez
@Alperen0671
A&G
Tıp
Ankara
7 Ocak
51 okur puanı
Kasım 2018 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"İyi ki etrafımda kalbimi tanıyanlar yok"
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Bu kısır, katı, sevgiden yoksun zamanda, ruhların gerçek yakınlığına ne kadar da ender rastlanıyor!" Kedi Murr'un Hayat Görüşleri, E. T. A. Hoffmann Sayfa 20
"Söylesene hafız!.. Giden gidecek yer buluyor da, Kalan kime sığınsın..?"
Yalnızlık etrafımızda insan olmaması değil; bizi anladığını hissettiğimiz insanların yokluğudur. Çektiğimiz ıstırabı kimsenin duymamasıdır. Dünyaya bizim gözlerimiz ve kalbimizle bakan insanların eksikliğidir. İnsan, anlaşılmaya muhtaçtır. Kemal SAYAR