İnsanlar şunu çoğu zaman anlamıyor: Günün birinde dostun da gider, sevgilin de gider; her şey geçip gidebilir. Hatta aile bile, zamanı geldiğinde, sırtını dönebilir. Özüne dönmediğin, kendini sevmediğin sürece mutluluğu başkalarında ararsın. Oysa bilmen gereken şu: Mutluluk yalnızca seninle, yani kendinle mümkündür. En önemlisi, insanın kendisiyle barışık olması, kendine küsmemesi gerekir.