Redmore

Redmore
@Alpho
Sonsuz karanlık... Arada renkli televizyon ... Bi de az kitap okudum söylim ... Follow me niga...
Yediğiniz en pahalı kazık neydi ? Benim ; otogar da bi çubuk krakere 5 ₺ ödeyişimdi hala saklarım kutusunu ;))
Anket
Reklam
Hocanızdan yediğiniz en iyi dayak neydi bi de sebebi ? Benim : dayak yeme sebebim 1.sınıfta hava olsun diye ters B harfi çizmiştim tokatlamıştı ;))
Anket