“Vargit sende! Hüzünler acılar,dertler beni bu kadar seviyorken ben seni neyleyim,mutluluk.” Eğer ki olurda bir gün karşıma çıkacak olursan;sana öyle bir güleceğim ki mutluluk,acılara
aşık olacaksın.
Bir melek uyuyor göğsümde,
Kanatları yok.
Bir aşk yatıyor kalbimde,
Tarifi yok,
Bir çocuk ağlıyor içimde, Günahı yok
Bir resim var hayalimde, Umudum yok
Sonsuza kadar seveceğim seni, Elvedam yok.