Yorum, ileti, alıntı vs. gibi paylaşımlarımı takipçi ve puan kazanmak ya da listenin üst sıralarında görünmek için değil de gerçekten hoşunuza gittiği için beğenin. Lütfen!
"'Dost ile dostun arasına girmeyin.Rabbim ne dilerse ben ona razıyım. Kurtarır ise lütfundandır. Yakar ise kusurumdandır.' Sonra şu önemli zikri söylemeye başlar: ' Hasbünallahu ve ni'mel-vekil.'(Allah bize yeter.O ne güzel vekildir.)"
"Değil mi ki her şey bir kıvılcımla başlardı; insanların zihinlerine ve sinelerine hidayet ve uyanış tohumu düşmeyegörsün, bir anda silkinme söz konusu olabilirdi. O halde yapılacak şey belliydi: Muhtemel bir isyan dalgası gelmeden önünü kesmek, halkı korkutmak ve sindirmek."