"Kuşlar Göçer, mevsimler geçer, her yara elbet iz bırakır.
Herkes gider, acılar kalır, her yara sahibini gözünden tanır.
İnsanlar için gözünü feda etsen, zaten kördü derler .
İnsanlar için aklını kaybedersen, zaten deliydi derler."
Bazen sevdiğimiz insanların gözümünüzün önünde acı çekmesine şahit olup bişey yapamayıp, Allah'ım keşke acısını içime alabilsem ona geriye bişey kalmasa demek, çaresizliğin en üst seviyesidir...