Gülzar

Gülzar
@Amoor
لَا تَحْزَنْ اِنَّ اللّٰهَ مَعَنَاۚ
Reklam
Sabahattin Ali bu sözü kim için ve neden yazmıştır?
Biri, kadın için "yarım" demiş. Evet doğrudur. Kadın yarımdır, "Benim diğer yarım!” Sabahattin Ali bilen biri lütfen beni de bilgilendirsin
Körler çarşısında ayna satma, Sağırlar çarşısında gazel atma
Şikayet olmasın amma tahammülüm bitti
المواقف التي يُشفق بها المرء على نفسه، لا تنسى