PeTibörbedo

PeTibörbedo
@Amq_
canlı olmayan bir robot olduğumu iddia ediyorum aslında her şey hicbi sey
İngilizce öğretmeni
Ğ
Jüpiter
M
39 okur puanı
Nisan 2023 tarihinde katıldı
Güçlü davranıyorum, Canım hiç yanmıyormuş gibi, Her şey yolundaymış gibi...
Reklam
Gözler konuşmaz?
Biri var... Ne özlemekten yoruldum ne sevmekten.
"Hayat kısa ama birşey yapmamak içinde çok uzun lonesco..."
Ağlamak serbestmigh😖🥹😭🩷 Jeonginxwq
Reklam