Ne olursa olsun, ne yaşanırsa yaşansın insan geriye dönüp baktığında tebessüm edebilmeli, güzel hatırlamalı yaşanan şeylerin hatırına. Ama bazı insanlar öfkesine yenik düşüp her şeyi kirletirler davranışlarıyla, sözleriyle. Karşındaki insanın ne hissettiğini değil sadece kendilerini düşünürler çünkü onlar masum ve mağdurdur her zaman.Keşke her şey güzel bitebilse, güzel hatırlanabilse. Ufak tefek tartışmalardan ibaret olsa bütün kavgalar. Olmadı ama güzeldi denilebilse, gözlerini kapatmasa nankörlük yapmasa insan.Yanında olduğu zamanları, iyi hissettiği, mutlu olduğu anları da hatırlasa.
Yolunuz kıymet bilenlere, kırmaktan, incitmekten korkanlara, ne olursa olsun sizi güzel hatırlayacak insanlara çıksın..