“Ne kadar az bilirsen o kadar iyi uyursun” der Gorki: izahını Sartre yapar; “ Uyursan gece biter, uyuyamazsan sen” son noktayı Freud koyar “ çok uyumak kaçmaktır, uyuyamamak yakalanmak”...
Eskiden Asya’nın İlyas’la gitmesini ne çok isterdim. Yaşım ilerledikçe anladım ki aşk kamyona yazı yazmak değil, sahiplenmekti. Güvende hissettirmekti. O yüzden bilin ki sevgi emektir ve Cemşit’in hakkıdır. Aksini seçenler hep üzülür bu hayatta.