AnaLucia

AnaLucia
@AnaLucia
Ne senden bana rüku, ne benden sana selam. Bundan sonra “Selamün Aleyküm”, “Aleyküm Selam”...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Fazla merhametli ve affedici olmak kişimin kendi kendinin kul hakkına girmesidir.
İki insan birbirini en çok ayrılırken tanır. Dostoyevski
Her şey olmayan sevgili, hiçbir şey değildir. Vadideki Zambak - Balzac
“Ve sonra biri çıkar gelir, bütün gidenleri unutursun.” İlhan Berk