Mutsuz sanıyorlar bizi Olric. Oysa biz mutsuz değiliz, onlar boş yere bu kadar mutlu.
Ne imlâ, ne satır arası, ne paragraf, boşluk yok Olric, dopdoluyum.
-Hani yarınlar güzel olurmuş diyorlardı Olric bu yaşadığımız gün de dünün yarını değil mi?
-Kandırıyorlar efendim kandırıyorlar.
Oğuz Atay Tutunamayanlar