"En iyisi, sevinmeyi öğrenelim; böylece başkalarına acı vermeyi ve acıları düşünmeyi unuturuz."
- Friedrich Nietzsche
Ben oglum 5 yasinda olmasina ragmen hep sevgiyi oyretiyorum ... Hayvanlari sevmesini , dogayi sevmesini , insanlari sevmesini ve en esasi kadunlari sevmesini ve saygiyla yanasmasini ve en azindan gelecekde bir kadin siddete deyil sevgi ve saygiya maruz kalir diye dusunuyorum ⚘⚘⚘