İnsan kırdıklarında,incittiklerinde
Kendime tekrar tekrar hatırlatıyorum.
"Unutma, farkında olsun,olmasın. Yaptıkları her şeyi seni üzeceklerini bile bile yaptılar."
Yaptığınız yapacağınız fedakarlıklar,sadakatler,vefalar insanların sizle ömür boyu kalacağını belirlemez.
Tüm bağların kopması ufak çocuksu bir triple bile bitebilir..
Korkunçtur insanlar.
Kendi çalıp kendin oynarsın dostlukta aşkta