Her şey bir yana. Ülkemizde ciddi derecede boşanma oranı var. En yakınımızdan tut ünlüye kadar. Çocuk için, para için, garanticilik ve aileden,yalnızlıktan kurtulmak için evlenmeler...İnsan sevince birinin kusurlarını cennet gibi görüyorda ,sevmeyince bir yerden sonra her kusur batıyor. Tahammül ve sabır düşüyor.
Ne güzel seviyor be! dediğimiz aşkları,evlilikleri görmek dileğiyle.