Unutma,
İnsanlar bir şeyi yaparken seni üzeceğini bile bile yaparlar. Bir zaman sonra eğer tekrar iletişim kurup "o an öyle yapmam gerekti, şartlar buna itiyordu" gibisinden cümleleri diyorsa yalnızca sizin affetmeniz için manipüledir.
İnsan değişmez. Ne yaptı ise yine yapar...