Kendinceyazar

Kendinceyazar
@Anonimcee
Bir kuzey ege sevdalısı Kaz dağları hastası
Neticede sevgi,aşk Kulda Allah inancının sirayetinin izi değil midir? İnsan sevince kalp kırmaktan korkar Sevgiye inancıyla sarılır. O halde senden gidene heba olmak neden.. Onun inancının sirayeti bu... Nefsi aşk sanan bu düzende. İnsanlar sevgiyi tüketim aracı olarak Kullanırlar ve kandırabilirler.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Milyonlarca ilişki koçu, danışmanlar, psikologlar bir insanın terk eden kişiyi neden unutamadığını dile getirse de bir gerçek var. Madem unutulabilir o zaman aşk,sevgi yoktur. Bir şeyin tanımı soyut,somut varlığıyla başlar. Unutmamak saplantı değildir. Siz başardınız diye başkaları başarmak zorunda değildir. Zaten esasında gerçek olan şey unutulmaz da...
Bazen Bazı doğru insanlara yanlış değer Bazı yanlış insanlara doğru değer verilir. İkisinin de ortak yönü Kaybedilmiş zamandır
Dünyanın huzurunu alıp Ahiretin huzurunu alamayacağınız adımlar atmayın. Sizin için geçerli olmayan günah, faizli ahiret mutsuzluğu da getirebilir ... Kalp kırma Kalbini kırdırma..
Ne sen, sensin Ne ben, benim Ben sen oldum belki Bendeki seni göremiyorsun Görüyorsan belki de Bendeki kendinden kaçıyorsun