Ansuvars

Ansuvars
@Ansuvars
Şükür sonunda Yol benim Yollar benim..
Reklam
Ah açılınca perde solumdan Hatırladım kendimi..
Unutuşunda bir cazibesi var bence, insan biraz da zamanın içinde süzülmeli. İyi ve kötü anıları birbirine karışıp belirsizleşmeli ve silinip, gitmeli..
17.09

Ansuvars

@Ansuvars
·
Kendine gel, ayıl, uykudan uyan ve seni rahatsız eden şeylerin rüya olduğunun farkına var, yeniden uyanıksın , her şeyi önceki gibi gör artık!..
'Heyecanlarını boş yere harcama!!'