"Hayır, sanırım ben hayatımda hiç yalnız hissetmedim," diye cevap verdi Anne. "Yalnızken bile bana eşlik eden çok tatlı şeyler vardı; hayallerim, heveslerim ve oyunlarım."
"İnsanların büyüyüp büyümediğini anlamak çok zor," diye güldü Anne.
"Bu çok doğru bir laf canım. Kimisi daha doğuştan büyüktür, kimisi sekseninde bile büyümemiştir inan bana."