Aaaa

Aaaa
@Ardalidusunceler
Mühendis bir yazar Instagram instagram.com/Arda.ksglu
Doğru insanları, kötü insanlar yüzünden hep eledik...
Reklam
Sevgi mene haram idi, indi oldu helal, Bir gözeli sevdim, o da mene diyir ki biraz zaman Ölüm herkeşe yakındır, kimine gej gelir, kimine her an, Gel sevgimizi yaşayaq, ellere olsun destan. Arda K.
Kendimi sevemiyorum. Kendimi sevemediğim için de hiç kimseyi sevemiyorum..
Bir gün herşey çok güzel olacak...
Hadi konuşalım. Sohbet etmek isteyen yazsın.
Reklam