Ardaberk

Ardaberk
@Ardiy
'"_kurumayan sulu boya gibi paranoya'"_)
İçimdeki ben, senle kendini yesin  Dışım yok dese de, içimde var gel diyesim  Ben haplardan uyuşmuş bu beyni kontrol edemezken  Yüzüme bakıp diyonki "bu ikimiz içinde en iyisi....
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Aşk bize geç kalmış ve geç de olsa anladım ki aşkın aslı enkazmış.  Gel kurtar be fenayım lan , edebiyatımın kahraman edasıyla gel.  Dönmezsin ki geri , aslında Can Yücel'de sevmedi bi' ben sevdim seni
Bana nasıl olduğumu sormuyordun önce,  Sonra ne oldu bilmiyorum, bari doğru yolu göster,  Ben de ona gidiyim, birine kandırılmadan  Gördüğüm her kadın, o kadını andırır bana. 
Yoksa beklenilen olmak için kendini, kendinden geçirmek mi aşk? 
Sen degilmiydin bana mutlulugu vaadeden şimdi ne verdin ki ne alıyosun lan benden....