-Kabuslarımız çoğunlukla en büyük arzularımızdır.
-Sonsuzluk dediğin şey insanın iradesidir.
-Kendini aş çünkü kendin hala bir taslak.
-Kendinden arınmış hal…
''Eskiden'' o kadar saçma şeylere para harcıyordum ki... Bir ara oyuncakçıya girmiştim Barbie bebek alıp çıkmışım. Dedim kendime sonra, ben bunu aldım napcam şimdi sjksdfkf