Arzu Kosesoy

Zor zamanların güzel yanı, boşa değer verdiklerini görebilmektir..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çok da takılmıyorum artık bu uyku konusuna, uyuyunca geçmeyen şeylerin olduğunu anladığımdan bu yana.
“Bağlanmam dediğimiz şeylere düğüm olduk. Bu da bizim nazik yenilişimiz olsun...”
'vicdan rahatlığı' benim için olması gereken en elzem his. vicdanım rahatsa hiçkimseyi hiçbir hususta ikna etmeye, inandırmaya ihtiyaç duymuyorum.
İyi niyetinin kurbanı olmaya alışabilen var mı ben her darbede sanki ilk defa oluyormuş gibi yoruluyorum